Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług sklepu przez Klientów.
1. Definicje
- Konsument (umowy zawarte przed 1 stycznia 2021 r.) – osoba fizyczna, dokonująca umowy cywilnoprawnej za pośrednictwem Sklepu, niezwiązanej z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konsument (umowy zawarte od dnia 1 stycznia 2021 r.) – osoba fizyczna dokonująca umowy cywilnoprawnej za pośrednictwem Sklepu, niezwiązanej z jej działalnością gospodarczą lub zawodową („Konsument sensu stricto”), oraz osoba fizyczna zawierająca umowę cywilnoprawną za pośrednictwem Sklepu, bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego („Przedsiębiorca na prawach Konsumenta”).
- Klient – osoba fizyczna (w tym Konsument), która ukończyła co najmniej 13 lat (pod warunkiem uzyskania zgody przedstawiciela ustawowego), osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystająca z usług świadczonych przez Sklep.
- Formularz Zamówienia – usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient może dokonać zakupu, w tym poprzez dodanie Towarów lub Usług do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży.
- Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towary lub Usługi oraz w którym Klient może ustalić i zmodyfikować dane Zamówienia, w tym ilości nabywanych Produktów.
- Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną omatkobalony.pl, za pośrednictwem którego Klient może zakupić Towary lub Usługi.
- Sprzedawca – Imi logistics Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Rolna 195, Warszawa, wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, pod numerem NIP: 4960254032, REGON: 388854454.
- Towar – rzecz ruchoma będąca przedmiotem obrotu pomiędzy Sklepem a Klientem, którego warunki sprzedaży określa Formularz Zamówienia.
- Usługa – działalność gospodarcza o charakterze nieprodukcyjnym, świadczona bez jednoczesnej obecności Sprzedawcy i Klienta (na odległość), za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania i przechowywania danych, nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów lub Usług na odległość zawarta przez Klienta za pośrednictwem Sklepu, zwykle przez Formularz Zamówienia.
2. Przyjmowanie i Realizacja Zamówień
- Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie, Klient akceptuje treść Regulaminu.
- Zamówienia są przyjmowane za pomocą wysłanego Formularza Zamówienia, dokonanego za pośrednictwem strony bubbleland.pl lub e-mailowo na adres balonikwaw@gmail.com, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Zamówienie realizuje się poprzez wybranie Towarów lub Usług, kliknięcie przycisku „DODAJ DO KOSZYKA”, wypełnienie Formularza Zamówienia, wybór formy dostawy i zapłaty, a następnie kliknięcie potwierdzenia zakupu.
- Przedsiębiorcy uznawani za Przedsiębiorców na prawach Konsumenta muszą zaznaczyć, że zakup nie ma dla nich charakteru zawodowego.
- Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie na podany adres e-mail.
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu przez Sprzedawcę lub po zaksięgowaniu wpłaty, w zależności od wybranej formy płatności.
- Zamówienia realizowane są w godzinach pracy Sklepu (poniedziałek-piątek, 10-20). Zamówienia złożone poza godzinami pracy rozpatrywane są następnego dnia roboczego.
- Klient otrzymuje wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji, co oznacza zawarcie Umowy sprzedaży.
- Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon VAT. Na życzenie Klienta można również otrzymać fakturę VAT.
- Kontakt z Sklepem możliwy jest poprzez e-mail balonikwaw@gmail.com oraz telefonicznie pod numerem +48 731 546 943.
- Cena podana w zamówieniu jest ceną całkowitą, zawierającą należny podatek.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wprowadzania nowych Towarów lub Usług oraz do przeprowadzania akcji promocyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- W przypadku zmiany ceny, Sklep poinformuje Konsumenta i obciąży go dodatkowymi kosztami tylko po uzyskaniu jego zgody.
3. Realizacja Płatności
- Możliwe formy płatności to: za pobraniem, przelewem, PayU.
- Klient, który wybrał płatność przelewem, ma 5 dni roboczych na dokonanie wpłaty. Po tym terminie zamówienie zostaje usunięte z systemu. Możliwe jest przedłużenie terminu zapłaty po uprzednim poinformowaniu obsługi Sklepu.
4. Reklamacje
- Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne i prawne Towaru zgodnie z ustawą Kodeks Cywilny.
- Wada fizyczna Towaru to niezgodność z umową. Wada prawna występuje, gdy Towar jest obciążony prawem osoby trzeciej.
- Klient może składać reklamację na piśmie lub e-mailem na adres balonikwaw@gmail.com.
- Reklamacja powinna zawierać dane osobowe, przyczynę reklamacji, numer zamówienia oraz dowód zakupu.
- Sprzedawca odpowiada na reklamację w ciągu 14 dni. Jeśli reklamacja jest uzasadniona, Sprzedawca wymieni Towar na wolny od wad lub usunie wadę w tym samym terminie.
- Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów towarów niereklamowanych.
5. Prawo Odstąpienia
- Konsument może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia wydania Towaru, składając oświadczenie na piśmie.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: ul. Starowiślna 44, 31-035 Kraków.
- Zwrot Towaru należy dokonać na adres: ul. Starowiślna 44, 31-035 Kraków.
- Sprzedawca zwróci wszystkie płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru, po otrzymaniu Towaru lub dowodu jego odesłania.
- Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku umów dotyczących rzeczy nieprefabrykowanych, ulegających szybkiemu zepsuciu, połączonych z innymi rzeczami, zależnych od wahań rynkowych.
6. Ochrona Danych Osobowych
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
- Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
- Dane osobowe nie są przekazywane podmiotom trzecim.
- Klient ma prawo dostępu, poprawiania i usuwania swoich danych osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zamówienia.
7. Postanowienia Końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie Sklepu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany nie mają wpływu na umowy zawarte przed zmianą.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.